wtorek, 1 listopada 2011

13. Jeden Jedenaście Dwa Jedenaście

Piękna pogoda i przyjemna temperatura. A ja prawie zgryzłem połowę nagrobków, bo nie wziąłem aparatu. Coś tam próbowałem pstrykać moim przezacnym, Szwedzko-Japońskim, podręcznym kombajnem do zdjęć i nie tylko, ale to jednak nie to samo (mimo że to ponoć cajber-szot jest). Z resztą sami patrzcie.






Dialog cmentarny:

Ja: (patrząc na szczyt jakiegoś starego nagrobka, w którym tkwił, jakby wbity, malutki krzyżyk,) Oo! Excalibur!
Mama: Trzeba było wyciągać.
Ja: Nie wiem, czym godzien.
Tata: No to trzeba było próbować! Na tym to polegało.
Ja: Eeee... Jak by wylazł to co by było?

---------------------------------------------------------

O piosence na dzisiaj zasadniczo niewiele wiem, oprócz tego, że mi się podoba :) Zaraz coś poszperam.
Mam. Chyba zajmę się tłumaczeniem brytyjskich haseł z wikipedii do polskiej wersji, bo jeśli chodzi o takie sprawy typu piosenki, zespoły, single itede, itepe, to nasza wikipedia jest BEZ-WAR-TOŚ-CIO-WA! Ale do rzeczy.

Zespół The View powstał w 2005 roku w Szkocji, gra indie-rocka i post-punk, do tej pory nagrali 3 studyjki.
"Grace" to jeden z dwóch singli promujących ostatnią płytę Bread and Circuses.

I co my byśmy bez tej wikipedii zdziałali?



Gwoi ścisłości: Informując o piosence zwykle wspomagam się ww. portalem, z wyjątkiem zespołu Queen, Muse i paru innych pojedynczych płyt. No wszystkiego po prostu nie mogę wiedzieć (chociaż niewiele mi brakuje :D)

Do następnego!

2 komentarze: