wtorek, 17 lipca 2012

45. Ładnie było






Po raz pierwszy chyba rzuciłem tyle zdjęć. Przepraszam za jakość, ale trzeba było szybko cykać, a w telefonie aparat mam niespecjalny. W takich chwilach cieszę się, że mieszkam tu, gdzie mieszkam. Cisza i spokój.

Dobra. Tyle. Chciałem się tylko pochwalić, jak ładnie mam dookoła domu :) Czas na CKM.



Piosenka pochodzi z pierwszej płyty z 1969r., "In the court of the Crimson King" (swoją drogą, kto choć trochę łapie się w muzyce klasycznej, powinien przy tym tytule się uśmiechnąć). MOtywy przypominają trochę nieco inny klasyk rock and rolla, mianowicie "Dziewczynę o perłowych włosach". Piękna, spokojna melodia, świetna do uspokojenia się przed snem.

Następnym razem w CKM wielki, wielki hit, którym cieszyłem się jak dziecko mając około 11-12 lat.

Do następnego!

2 komentarze:

  1. niektórym to za dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie chcę nic mówić, ale zamiast cykać fotki, trzeba było gonić za karłem z garncem złota w swoim ogrodzie, znalazłeś koniec tęczy (zdjęcie 3).
    Ula

    OdpowiedzUsuń